11 Desember 2007

tour wedus ke bangsari

dengan ini diumumkan, bahwa tour wedus ke bangsari akan dilaksanakan pada tanggal 29 - 31 desember 2007. berangkat menggunakan kereta ekonomi dari stasiun kota pada hari sabtu tanggal 29 pukul 19:30 dan dijadwalkan kembali dari bangsari pada tanggal 31 malam (malam tahun baruan diperjalanan).

bagi yang berminat silahkan mendaftar (lewat komen juga boleh), atau datang saja langsung ke stasiun kota pada tanggal dan waktu tersebut. untuk menjaga kemungkinan tidak ketinggalan kereta dan memastikan mendapat tempat duduk, sebaiknya para pembeli tiket sudah standby di stasiun kota sebelum magrib. bisa juga konfirm dulu ke saya untuk reservasinya. halah. biaya sekali rp 24 ribu sekali jalan.


maap postingan ini tidak berhubungan dengan tulisan sebelumnya. soalnya lagi buru-buru mau jalan-jalan dulu nih. hehehehe.

24 komentar:

pitik mengatakan...

aku melu..tapi langsung neng jogja...piye?entuk ra?eh..nek numpak bus piye?

mikow mengatakan...

aku ra iso melu, salam aja deh buat wedus2'e

faniez.net mengatakan...

pengen melu...
tapi kalo berangkat dari jakarta berat nih..
hmm...piye ya...

nothing mengatakan...

pengen melu...dolan nang cilacap [rung tau mrono soale]

Hedi mengatakan...

aku ga iso melok, pul...kerjo dan onok ibadah akhir-awal tahun.

didut mengatakan...

semoga sukses yah :D

pacul mengatakan...

Waduh..ana acara apa kiye?
sayang nembe bali wingi pul...

manongan mengatakan...

wah ... tgl semono wes gajian durung yoh? *garuk²*

@Pitik : waduh, di stasiun TUGU onok gambar pitik coret jeh.

@Faniez : whuiks, sing hoby travelling.

@Mikow : salam kanggo ponakan lan putuku.

@Hedi : aku titip dungo yoh.

harah, iki kok malah ngomentari komentar'e wong ....

.::he509x™::.

DenaDena mengatakan...

calon mantu di jak ra?

aprikot mengatakan...

aku nyusul soko semarang mas

@fany: bareng aku nyusul soko semarang, tp sing nyopiri sopo yow??

Pinkina mengatakan...

sepurone mas, koyoke ra isok melu
tak dungakne ae yha, mugo2 kabeh lancar

bahtiar mengatakan...

sip ...

aku melu ...

omith mengatakan...

siP..

*cuman koq taon baru ne ng dalan :(*

cewekndeso mengatakan...

sing arep melu menng bangsari siap siap bae jalan jalan alami.
kang ipul, aku prnh meng bangsari tp kur ngliwati thok gemien agi ana pitpitan keliling pas aku esih cilik, mbarang wis mandan gede ya kur tekan anjatan thok trus mengok ngetan meng gedung gorang :D

moes jum mengatakan...

poul ... wedhus-e wis nang bangsari opo ditumpakke nang sepur. Yen digowo nang sepur kongkon ngopeni si pitik wae selama perjalanan

tikabanget mengatakan...

ikuuuuuuuuuuttt...!!!

paydjo mengatakan...

eh, kalo tahun baru-an di pangandaran piye ???


* raiso melu kok usul *

kenny mengatakan...

nunggu cerita nya aja

wahyu mengatakan...

salam saja buat kambingnya....
salam hangat dari jogja :p

Hatta mengatakan...

wah, pdhal aku mudik tgl 20-25 neng Bumiayu J,
nek tgl 29 wis balik jakarta,
Jaga Ronda maning .
smoga sukses baen acarane

Maruria mengatakan...

naik ekonomi kang? Haduh kaya ngapa pegele kuwe...???

Ta' tunggu nang cilacap baen yah...Nenk isa teka, aku arep mrana lah..Pengen ketemu njenengan. Halah...:D

GoenRock http://goenrock.com mengatakan...

Eh uh eh, pengen melu. Tapi kok numpake sepur ekonomi. Ora umpek-umpekan po?

elly.s mengatakan...

coba acaranya last week pasti aq melu..
*pdhl mampir BHI aja gak sempet! *ditimpuk

sapi mengatakan...

wah, bar mulih bakdho kurban jhe...
(halah sajak meh melu2-o ae) :D