17 Mei 2006

Mumpung Mak Ngga Ada...

Kayaknya Mak ngga ada deh


Nyalain korek susah juga ya...


Akhirnya....




Ngrokok dulu ah...

4 komentar:

nanang mengatakan...

Waaah Ipoel banget gicu loh....bocah cilik umpetan udat-udut, mbasan gedhe luwih mabukan. Duh Gusti....

nanang mengatakan...

Wuaduh kok gambarane Ipoel banget to...isih bocah angon wis umpetan udat-udut, mbasan wis gedhe dadi mabukan to? Duh Gusti.........

lagi watuk :) mengatakan...

nyantai tenan ...:)

Bangsari mengatakan...

perkara mabukan itu sudah dari sononya. lha piye neh, aku ora kuat numpak bis je... cukup 2 ribu sudah cukup bikin perut mual dan muntah.